12.3.08

Και όμως είμαι ακόμα εδώ...

Όχι ακριβώς εδώ που σας άφησα την τελευταία φορά, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
Για την ακρίβεια από το τελευταίο postάκι και τη στιγμή στην οποία αναφέρεται. Αρχές Φεβρουαρίου είχαμε επισκεφτεί τη Ζυρίχη για κάποιες συνεντεύξεις. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά αναρωτιέμαι αν μπορεί να μου λύσει κανείς την παρακάτω απορία:
"Μερικά πράγματα γίνονται τυχαία ή όχι ;"
Και αν όχι, πως γίνεται από όλες τις χρονικές στιγμές που μπορούν να υπάρξουν σε ένα 4ωρο (τόσο είναι το timeframe όπως το υπολόγισα) να με παίρνουν τηλέφωνο ακριβώς εκείνη τη στιγμή που περνάγαμε με το τραμ από τη στάση της Google για να μου πουν ότι με δέχονται στην νέα μου εταιρία ????

Από αυτή τη στιγμή και μετά, τα πάντα έγιναν πολύ γρήγορα... και τώρα είμαι εδώ στη Ζυρίχη μετά την πρώτη μου μέρα στην νέα μου δουλειά στην Credit Suisse !!! Περισσότερες λεπτομέρειες και εντυπώσεις... προσεχώς :D

Σε περιμένω πως και πως, (7 μείνανε) για να κάνουμε μια νέα αρχή !

Υ.Γ. Respect στη Dell για το ότι τελικά παρόλες τις αναποδιές που προέκυψαν, κατάφερε να μου παραδώσει έστω και την τελευταία στιγμή το καινούριο μου laptopάκι, αυτό που χρησιμοποιώ τώρα :D

1 σχόλιο:

Tzopi είπε...

Sou'rxomai sou lew, sou'rxomai!!!
6 meroules emeinan monaxa...
Counting down 'til then..