13.11.07

Συνέντευξη στη google μέρος τελευταίο

Περιμένοντας ακόμα το τηλεφώνημα που απλά θα επιβεβαιώσει τη διαίσθησή μου, θα σας περιγράψω μερικά πραγματάκια για εκείνη τη μεγάλη μέρα (που θα μπορούσε να ήταν και μεγαλύτερη).

Με το που ξύπνησα, (δηλαδή λίγο πριν ξυπνήσω κανονικά) με βασάνιζε μια απορία για java.io. Οπότε το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ζητήσω τη βοήθεια του javaalmanac για να θυμηθώ κάποιες βασικές λειτουργίες... Κοντά έπεσα ε; Αν εκείνη τη στιγμή κοίταγα τα threads...


Αφού λοιπόν μαζέψαμε τα πράγματά μας, κατεβήκαμε για πρωινό. Ένοιωθα το άγχος μου και την αγωνία μου να μεγαλώνουν καθώς περνούσε η ώρα και η αλήθεια είναι ότι για πρώτη φορά έφαγα τόσο ωραίο πρωινό με τόσο λίγη όρεξη...

Τρώμε, πάμε πίσω στο δωμάτιο και φεύγουμε με προορισμό τα γραφεία της google. Ακόμα και τώρα όταν το σκέφτομαι, μου ξαναέρχεται το άγχος εκείνων των στιγμών !!

Κατεβαίνουμε μετά από λίγο στη στάση του τραμ και ανηφορίζουμε το δρόμο προς τα γραφεία. Να τη σου λέω! Βλέπω τη στήλη με το όνομα !! Περνάμε μια βόλτα έξω από τα γραφεία να κόψω κίνηση... Δεν βλέπω και πολλά μέσα, απλά κόσμο να δουλεύει...


Ούφ ! Πρέπει να μπω... Μια ζεστή αγκαλιά της Πίκας μου, μου δίνει δύναμη και χτυπάω το κουδούνι... Μπαίνω και αφού εκτυπώνω ένα αυτοκόλλητο με τα στοιχεία μου, το κολλάω στο πουκάμισό μου. Πάω να το βάλω ανάποδα, αλλά τελευταία στιγμή το παίρνω χαμπάρι και το βάζω σωστά :D Αφού βγάζω το μπουφάν μου και το κρεμάω στην γκαρνταρόμπα (όχι δεν χρειάζεται φιλοδώρημα :Ρ) μου λέει η κοπέλα να καθίσω στο σαλονάκι και να περιμένω.

Όσο περιμένω, χαζεύω το χώρο και τους ανθρώπους που πηγαινοέρχονται. Χαμόγελα στα πρόσωπα, ηρεμία και καλή διάθεση ! Μπροστά μου είναι το μπαρ, που παρέχει δωρεάν σοκολατίτσες και νερό αναψυκτικά κ.ο.κ. Με ρωτάνε αν θέλω κάτι, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια. Ξαφνικά έρχεται μια κοπέλα προς το μέρος μου, και με οδηγεί προς την αίθουσα. Με ρωτάει από που είμαι και όταν της λέω Greece...
"Έλληνας είσαι !?!?!?!"
Νομίζω ότι εκείνη τη στιγμή όλο το άγχος μου εξαφανίστηκε ! Μιλήσαμε λίγο και μου εξήγησε ότι έχει αναλάβει άλλο υποψήφιο, οπότε έπρεπε να με αφήσει για να ασχοληθεί μαζί του.

Γύρισα πίσω στο σαλονάκι, πιο ήρεμος και περίμενα. Μετά από λίγο ήρθε ο πρώτος "εξεταστής" :D. Πάμε μέσα στο δωμάτιο που θα γινόταν οι συνεντεύξεις και ξεκινάμε. Δεν μπορώ να σας πω λεπτομέρειες για το τι είπαμε, απλά μόνο ότι εδώ έκανα το 1 λάθος !

Το άγχος επανήλθε με το που σηκώθηκα στον πίνακα και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να τα κάνω λίγο θάλασσα. Μετά ήρθε ο δεύτερος "εξεταστής" και ασχοληθήκαμε με αλγόριθμους και πολυπλοκότητες ! Στο 1ο πρόβλημα τα πήγα πολύ καλά, αλλά το δεύτερο, ήταν πολύ ζόρικο... Παρόλα αυτά είχα αρχίσει να το διασκεδάζω πολύ και είχα ενθουσιαστεί με τον τρόπο σκέψης που μου παρουσίαζε ! και ακόμα περισσότερο με το γεγονός ότι μπορούσα να τον ακολουθήσω !!! Ναι εδώ είναι το περιβάλλον που μπορεί κάποιος να μεγαλουργήσει ! Με τέτοιους συναδέλφους μπορείς να κάνεις θαύματα γιατί σε τραβάνε πολύ μπροστά...
(τότε:Αχ πόσο θέλω να τα καταφέρω :D τώρα:αχ τι κρίμα που δεν το βλέπω να γίνεται :( )

Τελευταίος με ανέλαβε ο τύπος από την Αυστραλία ! Τρελός επιστήμονας, πολύ άνετος και με ωραίο χιούμορ !!! Μιλήσαμε για Unix και διάφορα σχετικά κολπάκια. Κρίμα που τελείωσε τόσο γρήγορα...

Σειρά τώρα είχε το φαγητό ! Υπέροχο σούσι (πρώτη φορά δοκίμασα), μεγάλη ποικιλία από σαλάτες και αρκετή πρωτεΐνη ;-) Μιλήσαμε για διάφορα άσχετα θέματα κατά τη διάρκεια του γεύματος και μετά, ενώ περίμενα να συνεχίσω, με καλεί ο J και μου λέει. "We 've got all the feedback we need !" Εκείνη τη στιγμή μου φάνηκε για καλό, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι... μάλλον δεν ήταν :(. Πήρα το δώρο μου μια σακουλίτσα με μια μπλούζα Google, ένα σημειωματάριο, και 2 στυλό και έφυγα χαρούμενος από τα γραφεία. Βγαίνοντας έξω, ο καιρός είχε ανοίξει και ένας ζεστός ήλιος με υποδέχθηκε ! Καλό σημάδι λέω. Μπορώ να πω πως εκείνη τη στιγμή, ήμουν ευτυχισμένος !! Ακόμα και τώρα που το σκέφτομαι, ακόμα και τώρα που πιστεύω πως δεν τα κατάφερα, θυμάμαι εκείνη τη στιγμή και ξέρω πως ήμουν ευτυχισμένος !!!

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ήταν πολύ μεγάλη εμπειρία... Απλά μου άρεσε τόσο πολύ, πιστεύω ότι ταιριάζω απόλυτα στο περιβάλλον και μου ταιριάζει ο τρόπος δουλειάς τους, και αισθάνομαι απογοήτευση γιατί ξέρω πως δεν θα δουλέψω εκεί...

Και ακόμα περιμένω το τηλεφώνημα...

Τελευταία ενημέρωση !

Μετά από δική μου επικοινωνία, καθώς ήδη είχε αργήσει η ενημέρωση, ο J με κάλεσε και μου ανακοίνωσε ότι δεν ταιριάζω στο προφίλ της θέσης, γενικά και αόριστα... Θα μου επιτρέψει να έχω διαφορετική γνώμη...

6 σχόλια:

Vasiliki είπε...

Αμάν πια αυτός ο J... Τόσο τσιγγούνης είναι? Δε μπορεί να πάρει ένα τηλέφωνο? Από χτες αυτό περιμένουμε, που δηλαδή αν μου έδινες το δικό του τηλ. θα τον είχα πάρει εγώ να τον ρωτήσω.. :P

Η εμπειρία που περιγράφεις, όλα όσα έζησες είναι μοναδικά και δε θα τα ξεχάσεις ποτέ.. αυτό είναι το μόνο σίγουρο.. Ξέρω πως νιώθεις ότι έφτασες στην πηγή και δεν είσαι σίγουρος για το αν τελικά η πηγή έχει νερό για να πιείς ή όχι.. Όπως σου είπα και χτες δε νομίζω πως έχει ιδιαίτερη σημασία, εσύ είσαι κερδισμένος in any way.. :)

Να ξέρεις πως μέχρι να χτυπήσει το τηλ. (που δηλαδή εγώ θα έστελνα και κανά email στη θέση σου να ρωτήσω τι θα γίνει) όλοι εμείς: we keep our fingers crossed for you!!!

Lego είπε...

Το email έχει φύγει ήδη... Όσο για τις ευχές σας :D ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ !!!!

Tzopi είπε...

Άντε να χτυπήσει, άντε να χτυπήσει...!

Pixel Sprite είπε...

Einai koinotypo afto pou lew, alla mi masas. Kai mi to valeis katw!! Afto to 'profil' einai to klassiko pou lene grrr.Mporei sto mellon na janakatsei tipota,kai st'alithia, an to pareis apofash na vgeis para ejw (apo tin ellada) de se stamatane polla pragmata!

Kati teleftaio - enas gnostos mou pou epsaxne gia douleia, eixe ftiajei epagelmatiko profil sto linkedln, kai epikoinwnisan polloi mazi tou. Rixe mia matia :)

Kalh dynamh kai perimenw sinenteyjh stin apple!

Lego είπε...

@pixel. Καλή ιδέα με το linkedin. Θα το δοκιμάσω :D.
Πάντως νομίζω πως το (επαγγελματικό) κλίμα της Ελλάδας δε με σηκώνει :(

Vasiliki είπε...

Για εμένα καλά κάνεις και δε συμφωνείς μαζί τους.. να σου δώσουν ένα καλό feedback για το τι δε τους άρεσε.. Όχι γενικές και αόριστες βλακείες..

Πάντως μη στεναχωριέσαι.. δεν αξίζει.. εκείνοι έχασαν.. Εσύ? Πολλές πολλές θέσεις σε περιμένουν σε Ελλάδα και εξωτερικό.. Σιγά μην πας χαμένος.. :P

Δες τη θετική πλευρά :P Γλύτωσες τα μπουζούκια βρε.. θα πάμε "καφενείο" και clubbaki.. :P