11.11.07

Γυρίσαμε !

Κάθομαι εδώ μπροστά από τον υπολογιστή και δεν ξέρω τι πραγματικά αισθάνομαι...
Είμαι αισιόδοξος η απαισιόδοξος ; Πως τα βλέπω τα πράγματα;
Μάλλον πάμε για απόρριψη... Αυτή είναι η αίσθηση που έχω, γιατί δεν τα πήγα και τέλεια... Μάλλον θα με κάψει η Java και το synchronized, που πήγα και έγραψα ο μλκας, public void run() με ορίσματα μέσα στη run !! Που να το θυμάμαι τώρα εγώ μετά από τόσα χρόνια που δεν έχω ασχοληθεί με τα threads :( .
Δυστυχώς, κοίταξα το όνειρο και με θάμπωσε η λάμψη του :(. Περιμένω αύριο την τελική απάντηση, αλλά δεν έχω και πολλές ελπίδες. Πάντως να πω την αλήθεια βγαίνοντας από τα γραφεία της, ήμουν χαρούμενος ! Έπρεπε να μου κάνουν 5 συνεντεύξεις και στην 3η με έδιωξαν. Στην αρχή μου φάνηκε για καλό σημάδι (we've got all the feedback we need), αλλά όταν το σκέφτηκα πιο ήρεμα, κατάλαβα... Πάντως τις διασκέδασα και τις 3 !!! Όπως και το υπέροχο γεύμα με σούσι (πρώτη φορά στη ζωή μου το δοκίμασα). Ευχαριστώ για τα δωράκια :D Θα βάλω αύριο κιόλας τη μπλουζίτσα στη δουλειά...
Κρίμα...

Όσο για το πως περάσαμε τις υπόλοιπες στιγμές μας ... θα σας πω αύριο γιατί τώρα συγγνώμη αλλά δεν έχω όρεξη...

Σ' ευχαριστώ που με πήγες :D

4 σχόλια:

Pixel Sprite είπε...

Mi masas Lego, pote de jereis :). estw k an den katsei, respect dld, se phran gia sinenteyjh sti GOOGLE!!

Mporeis na jeskoniseis tin java sou k na dokimaseis pali sto mellon:)

Vasiliki είπε...

Καλά στο έχουμε ξαναπεί.. Για όλους εμάς είσαι ΗΡΩΑΣ... Είτε σε πάρουν είτε όχι (αυτοί θα χάσουν δηλαδή αν δεν σε πάρουν) είναι σα να σε έχουν ήδη πάρει.. Σκέψου... Πέρασες 3 τηλεφωνικά και 3 interviews από κοντά.. 6 ΣΥΝΟΛΙΚΑ!!! Αντιλαμβάνεσαι τι επιτυχία είναι αυτό?

Ξέρεις πόσο χαρούμενοι και υπερήφανοι είμαστε για σένα? Ειλικρινά νομίζω πως δεν έχει καν σημασία αν θα αρχίσεις να δουλεύεις εκεί ή όχι, το τι αξίζεις φαίνεται και το ξέρουμε όλοι μας..

Πάντως εύχομαι να έχεις καλά αποτελέσματα ;) Άντε να κανονίζουμε και το next trip την άνοιξη στη Ζυρίχη!!!

Lego είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια :D. Αν το δει κανείς από φιλοσοφική σκοπιά, όντως μετράει το ταξίδι...

Αλλά όταν έχεις δει από κοντά τον προορισμό και είναι όπως τον περίμενες και ακόμα καλύτερος, τότε το θες ακόμα περισσότερο και απογοητεύεσαι πιο πολύ όταν τον βλέπεις να απομακρύνεται...

Και όπως είχε πει ο μεγάλος Στηβ, πριν από χρόνια. "Όλοι θυμούνται τον πρωταθλητή και όχι τον 2ο και αν ήταν καλός, ή άτυχος..."

Vasiliki είπε...

Αν όμως τελικά είναι βλάκες και πάρουν άλλο, εγώ δε θα ξέρω τον άλλο (τον πρώτο δηλαδή) και δε θα τον γνωρίσω μάλλον και ποτέ μου, θα ξέρω όμως εσένα που είχες τη δύναμη και κυρίως τις δυνατότητες και πήγες για συνέντευξη στην Google :) Άρα θα σε θυμόμαστε ως νικητή και πρωταθλητή.. ;)

Επίσης υπάρχει και ένα ρητό που λέει: μηδένα προ του τέλους μακάριζε...!!!