5.11.07

Καλή βδομάδα !

Μια βδομάδα που μπορεί να αλλάξει ριζικά τη ζωή μας να μας οδηγήσει σε ένα νέο ξεκίνημα σε άλλα μονοπάτια. Σε βλέπω χαρούμενη και αυτό μου δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση. Γιατί είχα αμφιβολίες καθώς ξέρεις, τα πρώτα βήματα θα είναι δύσκολα αν τελικά μας προκύψει. Θα είμαστε μακρυά για ένα διάστημα (και πολύ μακρυά μάλιστα, στην άλλη άκρη του πλανήτη μου είπες) αλλά μετά θα είμαστε μαζί. Χέρι χέρι σ' άλλο ένα μας ταξίδι, πιο μεγάλης διάρκειας αυτή τη φορά !

Εσύ
πιστεύεις σε μένα, εγώ όχι τόσο στον εαυτό μου (γιατί απλά είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα), αλλά τουλάχιστον προσπάθησα όσο μπορούσα και θα έχω τη συνείδησή μου ήσυχη. Είναι όντως μεγάλο κατόρθωμα να καταφέρω να μπω στα γραφεία τους για τον τελικό γύρο συνεντεύξεων, αλλά τώρα εδώ που φτάσαμε αυτό δε μου φτάνει...

Καλό μας ταξίδι και μακάρι να είναι η καλή μας βδομάδα αυτή...

7 σχόλια:

Tzopi είπε...

Θα είναι μία υπέροχη βδομάδα, θα το δεις!Αρκεί να το πιστέψεις, να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις!Όπως κάνεις πάντα άλλωστε..
Κι εγώ θα φροντίσω αυτό το ταξίδι να μας μείνει αξέχαστο!Τα Πικάκια πρώτη φορά abroad μόνα τους!Σε μία πανέμορφη πόλη, σε μία διαφορετική προσπάθεια!Όπου κι αν μας βγάλει, να ξέρεις ότι σ'α...!

ka8y είπε...

ΚΑλή επιτυχία!!!

Και καλο ταξίδι!

Lego είπε...

@ka8y. Ευχαριστώ πολύ :) Και αν όλα πάνε καλά... θα σε καλέσουμε για διακοπές στη Ζυρίχη ;)

@tzopi. από κοντά η απάντησή μου (h)

Pixel Sprite είπε...

kalh epityxia :) ola kala na pane!!

Lego είπε...

@pixel sprite: Ευχαριστώωωω :D

Vasiliki είπε...

Δε χρειάζεται καλή τύχη, γιατί σίγουρα θα τους καταπλήξεις.. Θα ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος (όχι μόνο λόγω ύψους χιχι) και θα είναι πολύ χαζοί να μη σε περάσουν στο next phase..

Άντε καλό ταξίδι και να κλείσετε μεγάλο σπιτάκι να ερχόμαστε για σκι κάθε ΣΚ στην Ελβετία, χαχαχα...

Ααα και μη μασάς... σε έχουν ανάγκη, δεν τους έχεις ;)

Lego είπε...

Vasoula thanks για τα καλά σου λόγια :) Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έρχεστε να μας βλέπετε στη Ζυρίχη :D