24.10.07

Ουφ !

Μου λες να χαλαρώσω και να μην αγχώνομαι, και όλα θα πάνε καλά... Ναι αλλά εγώ θέλω όταν φτάσω εκεί, να ξέρω πως έχω κάνει ότι μπορώ... Αλλά πως ορίζεται το "ότι μπορώ" σε τέτοιες περιπτώσεις; Το ξέρω πως και τις άλλες φορές στο τηλέφωνο αγχωνόμουν αλλά μόλις ξεκινούσε η διαδικασία, το διασκέδαζα ! Όσο και να προετοιμάστηκα την τελευταία φορά, με ρώτησαν άσχετα πράγματα με αυτά που μελέτησα, αλλά αυτό δε με επηρέασε καθόλου. Τα απάντησα όλα και άμεσα...
Τώρα θα είναι διαφορετικά όμως ! Ναι αλλά πως να προετοιμαστώ; Οι οδηγίες που μου έδωσαν είναι πολύ γενικές και δεν μπορώ να καλύψω τα πάντα... Θα αρκεστώ στο να κάνω ένα φρεσκάρισμα σε αλγόριθμους και υλοποιήσεις έτσι για να "ξεσκουριάσει" το μυαλό μου. Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, τότε μάλλον δεν είναι αυτή η θέση στα μέτρα μου...

----------------
Now playing: The Wednesday Whistle - Sean Tyas @ di.fm
via FoxyTunes

3 σχόλια:

LaTaffy είπε...

Euxomai PARA POLU KALH EPITUXIA k exw k ena tip: ama ta breis duskola pes gia ton kokkalomagniti.. apokleiete na meinoun asugkinitoi!!!! :-)

Lego είπε...

χαχαχαχαχαχα :D :D
Νομίζω ότι αυτό θα είναι "overkill". Λέω να τον ονομάσω Bognet από το bone magnet ... Πως σου φαίνεται το όνομα;

Vasiliki είπε...

Πωπω.. πού το θυμηθήκατε? Νομίζω πως πάει πολύς καιρός από τελευταία φορά που το είπε κάποιος..

Αλλά μην ξεχνάτε και το C4.. :P Αν σου τη σπάσουν ρίξε ένα C4 να τους κανονίσεις ;)

χιχι