23.10.07

Επιστροφή στα θρανία !

Όπως θα έχετε παρατηρήσει, τον τελευταίο καιρό δεν ανανεώνω πολύ συχνά τα blogάκια μου.Από τη μια το διάστρεμμα, και από την άλλη η συνέντευξη δε μου δίνουν την ευκαιρία να ασχοληθώ!

Το 1ο πάει καλύτερα, (βέβαια με πιο αργούς ρυθμούς από όσο περίμενα) όσο για το 2ο... σήμερα μου έστειλαν το e-ticket για το ταξιδάκι στη Ζυρίχη ! 8 Νοεμβρίου είναι η μεγάλη μέρα λοιπόν, που θα βρεθώ μπροστά στο όνειρο και θα το κοιτάξω στα μάτια. Αν με κοιτάξει και εκείνο, θα σας πω σε λίγο καιρό... Προς το παρόν έχω αγχωθεί γιατί δεν θέλω να φτάσω εκεί και να φανώ "λίγος". Γιαυτό ξεσκονίζω παλιά βιβλία, ψάχνω στο ιnternet και ασχολούμαι με πράγματα βασικά της πληροφορικής, δομές δεδομένων, αλγόριθμους και πολυπλοκότητες και άλλα ωραία ! Μου αρέσουν πολύ, απλά διαπιστώνω πως με τον καιρό, τα ξεχνάμε... Δυστυχώς γιατί στις δουλειές μας κάνουμε ένα σωρό άσχετα και βαρετά πράγματα που βάζουν το μυαλό στην κατάψυξη. Και είναι πολύ κρίμα ... Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που θέλω να πάει καλά η συνέντευξη (αρκετές παραπάνω για την ακρίβεια) και να μου δοθεί η ευκαιρία να δουλέψω στην κορυφαία εταιρία στον τομέα μας.

Από την άλλη, και να μην πάει καλά, η εμπειρία θα είναι τεράστια και το υλικό κέρδος της το δωρεάν ταξιδάκι ;-)

Σας αφήνω τώρα γιατί πρέπει να ρίξω μια ματιά σε κανένα αλγόριθμο ταξινόμησης...

----------------
Now playing: Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 322
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: