15.10.07

Καλημέρα

Η μέρα για μένα ξεκίνησε λίγο αργότερα μιας και δεν πήγα στη δουλειά σήμερα... Δυστυχώς ο λόγος είναι το ποδαράκι μου που δεν είναι στα καλά του. Θα το ξέρετε όσοι έχετε διαβάσει το νέο μου (καταραμένο) blogάκι. Οι τελευταίες μέρες ήταν περίεργες. Ήμουν μέσα στα νεύρα, τον πόνο και την κακή διάθεση... Και η ΠΙΚΑ μου που ήταν κάθε στιγμή δίπλα μου για να με βοηθήσει, με έβλεπε έτσι και δεν μπορούσε να κάνει κάτι... Συγνώμη Πίκα μου που σου χάλασα και τη δική σου διάθεση, αλλά κάποια πράγματα δεν είναι εύκολο να τα ελέγξουμε :(

Αυτά ανήκουν όμως στο παρελθόν και από σήμερα ξεκινάει μια νέα εβδομάδα η οποία θα είναι καλύτερη. Μη με ρωτάτε γιατί... ΈΤΣΙ !
(Ένας καλός λόγος είναι ότι πληρωνόμαστε στο τέλος της, αλλά δεν είναι και πολύ σημαντικός :D )

Πως πέρασαν έτσι 4 μέρες μακρυά από τη δουλειά ! Άντε πάλι αύριο στο γραφείο, με handover στους Αλβανούς ! Χαχαχα θα έχει μεγάλη πλάκα να τους κάνω handover κάτι που δεν ξέρω πως δουλεύει... και που δεν έχω χρόνο να το κοιτάξω καθόλου. Θα αυτοσχεδιάσω πάλι :D ... και δε μπορώ να τρέξω αν τους πω μλκες χαχαχαχαχα

Άσχετο, αλλά "close my eyes and I'll be there by your side" που λέει και το κομματάκι !

Σας αφήνω τώρα γιατί ήρθε το πακετάκι μου από την WWF με το ζωάκι μου δώρο .

----------------
Now playing: Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 321
via FoxyTunes

1 σχόλιο:

Tzopi είπε...

I'll be there by your side, κι εύχομαι σύντομα αυτά τα ματάκια να λάμψουν και πάλι από χαρά!
Διότι μαζί τους,λάμπει κι ο δικός μου κόσμος!