8.10.07

Δευτέρα πρωι στη δουλειά

Ακόμα ένα βαρετό ξεκίνημα βδομάδας στη δουλειά. Αν το συγκρίνω με το Σ/Κ που πέρασε... με πιάνει κατάθλιψη :( Αν δω και τον καιρό έξω από το παράθυρο, ακόμα χειρότερα. Μην ακούσω κανέναν να εκθειάσει το κλίμα της Ελλάδας...

Αυτή η βδομάδα αναμένεται να είναι πολύ γεμάτη ! Σήμερα γυμναστήριο και προπόνηση, αύριο επιτήρηση, Τετάρτη αγώνα (δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα, η ομάδα είναι σε τραγική κατάσταση...), Πέμπτη σινεμά με ΠΙΚΑ, (ή Αrmin) Παρασκευή γυμναστήριο και προπόνηση, Σάββατο επιτήρηση και Κυριακή πρωί πάλι αγώνα ! Το τελευταίο το βλέπω να το γειώνω... Ουφ !

Και κάπου ανάμεσα το mail από τον Jason για να μου πει τι κάνουμε με την Google. Προχωράμε και πως; Η μήπως φάγαμε άκυρο ;

Προς το παρόν κοιτάζω αγγελίες για να φύγω από το στρουμφοχωριό. Ήρθε η ώρα της αποχώρησης, γιατί δεν την παλεύω άλλο... Δε μου αρέσει η εταιρία (η λεγόμενη εταιρική κουλτούρα), δε μου αρέσει που δουλεύω για την άλλη εταιρία που μας έδιωξε, δε μου αρέσει που δεν κάνω τίποτα εδώ και καιρό, δε μου αρέσει η ιδέα να κάνω πάλι μια από τα ίδια (όταν αρχίσω να κάνω κάτι...). Όπως διάβασα σε ένα άλλο blogάκι, (συγνώμη δεν θυμάμαι ποιο και βαριέμαι να το βρω τώρα) τη στιγμή που νιώθεις ότι είσαι ο πιο έξυπνος σε μια εταιρία, ήρθε η ώρα να φύγεις... Δεν είναι κομπασμός αυτός, απλά ότι είχα να πάρω, το πήρα. Βάλτωσα εδώ, καιρός για να την κάνω.

Σας αφήνω τώρα, γιατί ήρθε η ώρα του φαγητού (ευτυχώς γιατί έχω κάτι πείνες... ναι πολλές αμέτρητες, εκατομμύρια). Καλή μας όρεξη !

----------------
Now playing: Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 320
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: