2.10.07

Συνέντευξη μέρος 3ο

Χθες έκανα και την 3η τηλεφωνική συνέντευξη με την

GOOOOOOOGLEEEE !

Και όπως στις προηγούμενες, ήμουν πολύ αγχωμένος, μέχρι να χτυπήσει το τηλέφωνο... Μόλις όμως ξεκίνησαν οι ερωτήσεις, το άγχος εξαφανίστηκε και άρχισα να σολάρω ! Ο Μαρκ μου έλεγε όλο great, αυτό (που σκέφτηκα σαν λύση) είναι που κάνουμε και στην πραγματικότητα, κ.τ.λ. Νομίζω ότι τα πήγα μια χαρά, αλλά ακόμα δεν έχω νέα από τον υπεύθυνο, οπότε περιμένω...

Ακόμα και αν δεν περάσω στον επόμενο γύρο, θα είμαι χαρούμενος που έφτασα μέχρι εδώ ! Αν καταφέρω να παω και το ταξίδι στη Ζυρίχη... Ξέρω οτι ακόμα οι πιθανότητες είναι πολύ μικρές, αλλά σκοπεύω να παίξω μέχρι τέλος. Και μόνο η εμπειρία που αποκομίζει κανείς από τέτοιες διαδικασίες είναι σημαντική. Να μην αναφέρω το πόσο τονώνεται η αυτοπεποίθησή μου ! Να ξέρεις ότι είσαι στο <1% αυτών που κάνουν αίτηση για μια δουλειά στην κορυφαία εταιρία στον τομέα της, δεν είναι και λίγο. Αυτό όμως που με κάνει χαρούμενο και περήφανο ταυτόχρονα, είναι το ότι οι γνώσεις μου σε ένα τομέα που εκτός από επάγγελμα είναι και χόμπι, αξιολογούνται σε τέτοιο επίπεδο...

----------------
Now playing: Metallica Athens Rockwave 2007 - Master of Puppets
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: