27.9.07

Βραδυνοί συλλογισμοί

Ενώ είμαι εδώ και ακούω την αγαπημένη μου εκπομπή, βλέπω από κάτω να περνάνε διάφορες ειδήσεις και φέρνουν στο μυαλό μου διάφορες σκέψεις και προβληματισμούς:
  • Αποστολή της NASA αναχωρεί για τη ζώνη των αστεροειδών Λέτε κάποια στιγμή να ωριμάσει η ανθρωπότητα και να δεχθεί ότι δεν είμαστε μόνοι μας σε όλο το σύμπαν; Λέτε ο εγωισμός μας να δώσει τη θέση του στη λογική; Και αυτοί οι άλλοι... τι σχέση θα θέλουν να έχουν με μας; Γιατί σύμφωνα με τη θεωρία των πιθανοτήτων, θα είναι πιο προχωρημένοι σε τεχνολογικό επίπεδο, οπότε μάλλον θα είμαστε έρμαιο στις διαθέσεις τους...
  • 9 άτομα σκοτώθηκαν στη Μπούρμα και λίγο πιο δίπλα... σκοτώνονται άνθρωποι διεκδικώντας τα στοιχειώδη δικαιώματά τους. Εκεί που οι ιερείς είναι ενάντια στους στρατιωτικούς, και όχι μαζί τους όπως στη χώρα μας και θυσιάζονται για το λαό ! Την ώρα που εγώ κάθομαι μπροστά στο PC μου, απολαμβάνω την αγαπημένη μου μουσική, σε κάποιες άλλες γωνιές του πλανήτη, οι συνάνθρωποί μας δεν έχουν τα στοιχειώδη... και αισθάνομαι ενοχή για την ευτυχία μου
  • Χαμηλές προσδοκίες στις απευθείας συνομιλίες Βελιγραδίου-Πρίστινας στη Νέα Υόρκη. Στη γειτονιά μας "ψήνεται" θερμό επεισόδιο... Λέτε να φάμε και άλλες δόσεις ραδιενέργειας από τις μαλακισμένες βόμβες των Αμερικανοβλακών;
  • Και η πιο κακιασμένη μούρη του πλανήτη ξαφνικά θυμάται την κλιματική αλλαγή... Αλήθεια τι να σχολιάσω τώρα; Τη σκατόφατσα ή το ότι μας κοροϊδεύει μες στα μούτρα μας; Τώρα κατάλαβε ότι όσα φράγκα και να έχει, η φύση είναι πιο δυνατή από εκείνη; Θα έπρεπε να το είχε καταλάβει... τόσες φορές που έχει δει τη φάτσα της στον καθρέφτη... ;-)
Ευτυχώς που με πήρες τηλέφωνο και μου έφτιαξες της διάθεση :D
----------------
Now playing: Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 319
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: