24.9.07

Καλή βδομάδα

Μετά από ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο Πίκα ! επιστρέφω και πάλι στη δουλειά...
Αποφάσισα να μη συνεχίσω να δημοσιεύω εδώ τις πολιτικές μου απόψεις, αλλά να κάνω ένα καινούριο blogάκι γιατί αυτό εδώ είχε χάσει την ταυτότητά του.

Στα δικά μου τώρα, αυτό το Σ/Κ που πέρασε δεν χόρτασα ύπνο γιατί είχα πρωινό ξύπνημα τη Σάββατο για επιτήρηση και την Κυριακή για μπασκετάκι :)
Η επιτήρηση είχε πλάκα παρόλο που δεν ήταν ο φίλος μου ο Ντέμης εκεί, είδα άλλους γνωστούς ακόμα και το παιδί που είχε έρθει το προηγούμενο βράδυ για προπόνηση στην ομάδα ! Αλλά η πιο μεγάλη πλάκα ήταν όταν προσπαθούσα να "πείσω" μια κοπελίτσα ότι η πολυπλοκότητα για την τομή 2 συνόλων που αναπαριστώνται με συνδεδεμένη λίστα είναι N^2.
-Όχι, το λέει το βιβλίο ότι είναι logN.
-Καλά κάνε ότι νομίζεις, εγώ λέω όμως ότι είναι N^2.

Όταν παρέδωσε το γραπτό της λέω,
-Δείξε μου που το λέει στο βιβλίο.
-Φτού γαμώτο, έλεγε για ένωση συνόλων...

Ωραίος επιτηρητής θα πείτε. Να βοηθάει τους φοιτητές που γράφουν ! Φτου μου του. Μα αυτό είναι άδικο για τους άλλους. Όπως είδατε, ο αδαής δεν μπορεί να επωφεληθεί από την παραμικρή βοήθεια... Αν τώρα ο άλλος είναι υποψιασμένος και απλά έχει "μπερδευτεί" θα καταλάβει αμέσως ότι αυτό που του λες είναι σωστό, οπότε; Δεν θα είναι άδικο ενώ έχει την πνευματική διαύγεια να δει το σωστό να την πατήσει; Μη μπούμε τώρα στο τι πιστεύω για τον τρόπο που διεξάγονται οι εξετάσεις...

Γυρνώντας σπίτι σου έκανα μια μικρή έκπληξη γιατί πίστευες ότι είχα ξεχάσει... Πως μπορώ να ξεχάσω; Γίνεται;

Την Κυριακή ξυπνήσαμε και πήγαμε να παίξουμε Μπάσκετ με την ομάδα 2 που συμμετέχω, αλλά τα αποτελέσματα ήταν τραγικά. Κερδίσαμε μεν, αλλά με τέτοιο αέρα σε ανοιχτό γήπεδο το θέαμα ήταν για γέλια... Ποτέ δεν είχα μεγάλη ευστοχία στις βολές, αλλά 1,5 μέτρο air ball, δεν κάνει ούτε η γιαγιά μου... Είχα βέβαια να αντιμετωπίσω το Στρατηγό Άνεμο :p

Το μεσημεράκι πήγαμε για μαμ στο Ξύλινο ! Ευτυχώς οι μερίδες είναι τεράστιες γιατί είχα μια πείνα !

Το βράδυ μετά που γύρισα σπίτι, και λίγο πριν πέσω για ύπνο ξεκίνησα το νέο μου βιβλίο:
"Η κοινωνική σημασία της ελληνικής επαναστάσεως του 1821" του Γιάννη Κορδάτου. Είμαι ακόμα στο πρώτο κεφάλαιο, που εξηγεί γιατί ο νεοέλληνας δεν είναι απόγονος του Έλληνα, μια άποψη που με βρίσκει 1000% σύμφωνο ! Θα σας πω νεότερα μόλις διαβάσω περισσότερα.

Πάει και αυτό το Σ/Κ ! Άντε να τη βγάλουμε μέχρι το επόμενο :)

Σήμερα αξιώθηκα να γράψω στο κοριτσάκι που έχω υιοθετήσει μέσω της Action Aid. Μεγάλη γαϊδουριά εκ μέρους μου που τόσο καιρό δεν αξιώθηκα να της γράψω 2 κουβέντες... Χαίρομαι ωστόσο που με τόσο μικρό κόστος, μου δίνεται η δυνατότητα να βοηθήσω κάποιον που το έχει ανάγκη. Μπορείτε και εσείς, δεν κοστίζει παρά μόνο 1 καφέ την εβδομάδα λιγότερο. Αλλά το πόσο βοηθάμε τη ζωή κάποιου που δεν έχουμε γνωρίσει ποτέ αλλά έχει την ανάγκη μας, είναι ανεκτίμητο ! Σκεφτείτε το !!

----------------
Now playing: Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 318
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: