1.9.07

Φρονιμίτιδα

Απορείτε που κάνω postάκι τέτοια ώρα ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι έξω και να διασκεδάζω?

Αιτία για αυτό είναι 2 φρονιμίτες που έβγαλα την Πέμπτη και με ταλαιπωρούν :( Η πρησμένη φάτσα μου με αποτρέπει από το να βγω έξω και να κυκλοφορήσω, αλλά δεν είναι μόνο αυτό... Πρέπει να παραδεχτώ ότι με πονάει αρκετά και ακόμα και να μην υπήρχε το πρήξιμο δεν θα το κούναγα από εδώ.

Δυστυχώς για μένα, ο κάτω δεξιά φρονιμίτης μου ήταν η πιο δύσκολη περίπτωση που μπορεί να τύχει. Έγκλειστος και οριζόντιος !! Αφού και ο Γιάννης (βοήθαγε τον γιατρό που έκανε την επέμβαση) είχε φρίξει με αυτά που έβλεπε... Δεν μπαίνω σε πιο πολλές λεπτομέρειες γιατί όσο τα θυμάμαι...

Ευτυχώς που είχα την Πίκα μου που με πήγε στο Γιατρό με περίμενε 1 ώρα να κάνω τις αφαιρέσεις, μου πήρε παγωτό φεύγοντας και με γύρισε και σπίτι :) Και έκανε πάραα πολλά αυτές τις ημέρες για να με κάνει να νιώσω καλύτερα... Το έβλεπα στα μάτια σου όταν με ρώταγες αν μπορείς να κάνεις κάτι για να μην πονάω, το έβλεπα.. ότι πόναγες μαζί μου και εγώ έπαιρνα το βλέμμα μου, για να μη βλέπεις έτσι... και σου προκαλώ στεναχώρια. Όχι στεναχωρημένη η Πίκα μου !!!

Και τώρα είμαι εδώ, μόλις τελείωσα ένα επίπεδο από το FEAR που παλεύω εδώ και πολύ καιρό, αλλά είναι τεράστιο και δεν του αφιερώνω και πολύ χρόνο... Πολύ θα ήθελα να κάτσω τώρα στο μπαλκονάκι μου και να διαβάσω το βιβλίο

"Κρήτη 1941. Η 'παράδοσή' της από τον Τσόρτσιλ στο Χίτλερ"

το οποίο εξετάζει μια όψη της μάχης της Κρήτης και το πως οι γυναικείοι Άγγλοι πούλησαν κανονικά το νησί !!! Αν πέσει στα χέρια σας, αξίζει να το διαβάσετε. Αν δεν πέσει, ζητήστε μου να σας το ρίξω εγώ :D

Αλλά δε με αφήνουν τα πιτσιρίκια που κάνουν πάρτυ σε απόσταση αναπνοής ακούγοντας δυνατά μουσική. Δεν γκρινιάζω ούτε για την ένταση ούτε φυσικά για το πάρτι... Απλά ακούνε ότι να' ναι χωρίς λογική μετάβαση από το ένα κομμάτι στο άλλο, από ραπ σε Σφακιανάκη και Γενέθλια και μετά σε Bee Gees !! Εγώ αντιστέκομαι στην κακογουστιά τους με Armin όπως βλέπετε παρακάτω ;) και ίσως να βάλω καμία ταινιούλα να δω μόλις τελειώσω το postάκι. Μου δίνουν και δικαιολογία να βάλω δυνατά τον ήχο ;)

Σας αφήνω τώρα γιατί το δοντάκι μου άρχισε πάλι να πονάει και πρέπει να πάω για service...

----------------
Now playing: Armin Van Buuren - A State Of Trance Episode 315
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: