13.9.07

Συνέντευξη μέρος 2ο

Μόλις τελείωσε και η 2η τηλεφωνική μου συνέντευξη με την

GOOOOOOOOGLEEEE !!

Κάθε φορά με πιάνει το άγχος μέχρι να χτυπήσει το τηλέφωνο ... και μετά το διασκεδάζω μέχρι την τελευταία στιγμή !! Αυτή τη φορά οι ερωτήσεις ήταν 4 ή μάλλον 4 ομάδες ερωτήσεων, 3 για Java και μια για SQL. Τις απάντησα σχεδόν όλες, εκτός από την 1η για Java που δεν θυμόμουν ακριβώς τη σύνταξη για το κομμάτι που μου ζήτησε, αλλά του είπα ότι πρέπει να είναι έτσι... και όντως έτσι είναι :D.
Τώρα περιμένω να μου πουν αν και πως θα προχωρήσουμε... Λες ; Όπως μου είπε, οι συνεντεύξεις είναι 30 με 40, οπότε ανάλογα με τα αποτελέσματα αποφασίζουν ένα σύνολο από υποψηφίους για τον επόμενο γύρο. Θα σας ενημερώσω όταν μάθω και εγώ !! Προς το παρόν, ακούω τέρμα το σετάκι του Armin, και ειδικότερα "Nick Warren & ATB recorded live at Armada @ Amnesia, Ibiza"

----------------
Now playing: Armin Van Buuren - A State Of Trance Episode 317
via FoxyTunes

Υ.Γ. Σούπερ ο Γιωργάκης σήμερααα ! Εμπρός για τη νέα Αλλαγή ! 2 και σήμερα...

1 σχόλιο:

Tzopi είπε...

Ki egw, mazi sou!..