23.8.07

Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας

Μόλις ολοκλήρωσα την 1η μου τηλεφωνική συνέντευξη με... κρατηθείτε !

GOOOOGLE !!!!

Αφού λοιπόν μίλησα στο τηλέφωνο πριν από μια εβδομάδα με την I, και μου εξήγησε τις πιθανές θέσεις, σήμερα το πρωί ήρθε το mail από την S, για την τηλεφωνική συνέντευξη! Αρχικά μου εξήγησε τι κάνουν (καλά οι άνθρωποι είναι πολύ μακρυά..."people will use this software in 10 years..." είπε και την πιστεύω), προχωρήσαμε σε μερικές ερωτήσεις γενικού περιεχομένου , για αλγόριθμους, δομές δεδομένων, κ.τ.λ.
Επειδή μου έχει ζητηθεί να μην τα πω όλα σε όλους, θα σας πω μόνο τις 2 πρώτες ερωτήσεις, ή μάλλον μόνο την 1η

1η: Αυτή μου είπε είναι για ζέσταμα ! :D και όντως ήταν
πόσο κάνει 10^12
Απάντηση: 10^10=1024 οπότε *2 = 2048 *2=4096

Τις άλλες για όποιον ενδιαφέρεται, από κοντά :D
Απάντησα σωστά στην 2η την 3η και στην 4 το πήγα μέχρι τη μέση...

Το αποτέλεσμα ;

Την επόμενη βδομάδα θα μιλήσω με κάποιον μηχανικό για πιο τεχνικά θέματα !!

Λοιπόν, θα σας πω την αλήθεια. Μέχρι να αρχίσει η συνέντευξη, είχα άγχος. Αλλά κατά τη διάρκειά της, μου έφυγε και έγινε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ! Και λέω να παίξω όσους πιο πολλούς γύρους καταφέρω :D Και μόνο η εμπειρία αξίζει !
Δεν είχα σκοπό να είναι αυτό το 1o postάκι μετά τις διακοπές, αλλά ήταν Έκτακτη επικαιρότητα !! :D

Υ.Γ. Και ναι ακόμα και αυτό ξεκίνησε από Ε Σ Ε Ν Α , που βρήκες την αγγελία και μου είπες να στείλω βιογραφικό...

----------------
Now playing: Armin Van Buuren - A State Of Trance Episode 314
via FoxyTunes

Δεν υπάρχουν σχόλια: