20.6.07

Και ξαφνικά από το πουθενά ... διορισμός μέσω ΑΣΕΠ

Πριν από μερικές μέρες λοιπόν, με παίρνει τηλέφωνο ο αδερφός μου και μου λέει.
"Πάρε τηλέφωνο στο ΓΕΝ, σε ψάχνουν, μάλλον για διορισμό" !
Τώωωωωραα ; Μετά από 3 Χρόνια ?!?!
Μετά λοιπόν από επικοινωνία μαζί τους, όντως μου έσκασε διορισμός από μια προκύρηξη του ΑΣΕΠ του 2004, στα Χανιά !!
Πως Χανιά;
Μα εκεί είναι ο τόπος καταγωγής μου, και όταν είχα κάνει αίτηση, το είχα βάλει ως τελευταία επιλογή... (αυτά τα Χανιά με κυνηγάνε από την εποχή των Πανελληνίων :))
Τι κάνουμε τώρα;
Το σκεφτόμαστε καν, ή το απορρίπτουμε αμέσως;
Πάνω που έχω βάλει τη ζωή μου σε μια τάξη και ένα ρυθμό (ναι πιο έντονο από αυτό σε μια επαρχία),
πάνω που νοίκιασα σπιτάκι,
πάνω που έχουμε καταναλώσει τόσο χρόνο και ενέργεια με την Πίκα μου για να αγοράσουμε πραγματάκια, να φτιάξουμε τα έπιπλα κ.τ.λ. ;

Ναι την απόφαση την πήρα χωρίς καν να αμφιταλαντευτώ...
Από τη μια μεριά:
Πίκα μου που δεν θέλω να την αποχωριστώ γιατί είμαστε τόσο ευτυχισμένοι μαζί :)
-Μια ενδιαφέρουσα δουλειά,
-Με 30%+ περισσότερα χρήματα (πέρυσι πήρα και λίγο bonus, οπότε φέτος η διαφορά θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη...)
-Οι φίλοι μου και οι γνωστοί,
-Το νέο μου σπίτι

και από την άλλη:
-Η σιγουριά της μονιμότητας...

Όχι λοιπόν δεν θα πάρω ! Είναι τελείως άκαιρο και εκτός προγράμματος !!

Και μη μου πεί κανείς για ποιότητα ζωής
...

Ποιότητα ζωής, είναι να θέλω να πάω για snowboard μια μέρα, και απλά να παίρνω το αυτοκίνητο και την Πίκα μου και να πηγαίνουμε !
Να θέλω να πάω ένα ταξίδι στο εξωτερικό και να μην έχω ένα επιπλέον δρομολόγιο...
Να θέλω να πάω στο γήπεδο και να έχω κάτι να δω...
Να πάω σε μια συναυλία...
και τόσα άλλα που, ναι δίνουν ποιότητα στη ζωή μου

Εξάλλου, τι ποιότητα μπορεί να έχει η ζωή μου μακρυά σου;

1 σχόλιο:

Tzopi είπε...

Εγώ θα είμαι κοντά σου, σε όποια απόφαση κι αν πάρεις, σε όποιο βήμα κι αν κάνεις, σε κάθε σου στιγμή!...