4.6.07

Φώς στην άκρη του τούνελ !

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το μέτωπο της ΔΕΗ, το Πικοσπιτάκι ενδέχεται να αποκτήσει ρεύμα μέσα στην εβδομάδα !
Άν όλα πάνε καλά, μπορεί το επόμενο Σαββατοκύριακο να μπω μέσα ! Πρέπει όμως αυτή τη βδομάδα να τρέξω λίγο παραπάνω ώστε να είναι έτοιμα τουλάχιστον τα πραγματάκια που έχουν χαρακτηριστεί ως απολύτως απαραίτητα !
Είμαι σίγουρος βέβαια ότι κάποια θα μου ξεφύγουν, οπότε... θα προμηθευτώ με χαρτί και μολύβι, ώστε να τα σημειώνω τη στιγμή που τα αναζητάω... Πολύ αργά θα μου πείτε, αλλά τι να κάνουμε :)

Και όπως είχα υποσχεθεί, ιδού η πρώτη φωτογραφία από το Πικοσπιτάκι. Δεν είναι και η καλύτερη, αλλά σε λίγο καιρό θα σας δείξω καινούριες με τα έπιπλα μαζί.


Την άλλη Δευτέρα θα έχω και τηλέφωνο, και μετά... περιμένω να δω πόσο καιρό θα κάνω να αποκτήσω πρόσβαση ADSL από το Conn-x, τι ασύρματο router θα μου φέρουν, κ.τ.λ.

1 σχόλιο:

Vasiliki είπε...

Άντε bravo!!! Καλορίζικο (clap) (clap) (clap)