25.4.07

Σπίτι μου σπιτάκι μου

Όπως φαίνεται και εκτός συνταρακτικού απροόπτου, σύντομα θα μετακομίσω στο νέο μου σπιτάκιιιι !!!
Όπως είχες πει ... Θα βρούμε σπιτάκι στις 22/04 την ημέρα της επετείου μας, το βρήκαμεεε (clap) (clap) !!
Για την ακρίβεια το βρήκες εσύ την ώρα που κοιμόμουν το Σάββατο το απόγευμα, και ευτυχώς που επέμενες να πάρω επι τόπου τηλέφωνο...
Το σπιτάκι είναι λοιπόν ένα κουκλίστικο δυαράκι στον 3ο όροφο, καινούριο με γκαράζ, αποθήκη και θέα βουνό ! Είμαι σίγουρος πως αν πήγαινε οποιοσδήποτε άλλος να το δει, θα το έκλεινε αμέσως όπως κάναμε και εμείς. Να που η τεχνολογία λοιπόν μας έδωσε το προβάδισμα, καθώς η αγγελία μπήκε Σάββατο απόγευμα στο δικτυακό τόπο της εφημερίδας, ενώ ο υπόλοιπος κόσμος θα την έβλεπε Κυριακή στην εφημερίδα. Επίσης θα πρέπει να παραδεχτούμε πως το εταιρικό τηλέφωνο της κοκκινοεταιρίας, μας έδωσε τη δυνατότητα να στέλνουμε μηνύματα για να ξεκλειδωθούν οι πληροφορίες επικοινωνίας, χωρίς να λογαριάζουμε το κόστος ;)
Μετά από το ταξιδάκι μας στη Μύκονο για το 4ήμερο που ακολουθεί, ελπίζω να μπω στο σπιτάκι μου, που θα διακοσμήσουμε μαζί και θα το γεμίσουμε με τα καδράκια σου :)
Σήμερα λοιπόν θα πάμε να μετρήσουμε για να δούμε πως θα βάλουμε τα επιπλάκια που θα αγοράσουμε :) οπότε μπορεί από αύριο να σας δείξω μερικές φωτογραφιούλες.

1 σχόλιο:

Vasiliki είπε...

Καλορίζικο !!! (clap) Με το καλό να μπεις μέσα και να το χαρείς !!! (clap) (clap)

Αυτό πώς θα το ονομάσουμε? Pikospitaki??? Να βάλουμε τον Spiko να το φυλάει :P χιχιχιχιχι