5.4.07

Και όμως είμαι ακόμα εδώ...

16.13 Μ Πέμπτη και είμαι ακόμα στο γραφείο, μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή και δουλεύω... τον κόσμο :) .
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση και το σύνθημα έπεσε:
"Εγώ σε λίγο θα φύγω, ελπίζω και εσείς".
Εγώ έχω ένα postάκι να τελειώσω και μόλις τελειώσει και το "We gonna feel it" των Deep Dish που ακούω (αυτό και το Unidos Para La musica από David Vendetta είναι τα αγαπημένα μου αυτή την περίοδο)...
I am out of Here !!

και πάνω που είχα όρεξη να γράψω, να σχολιάσω διάφορα θέματα όπως τη συνέντευξη της Δέσποινας και του Καραφλομούρη, τα παθήματά μου τις τελευταίες μέρες στη δουλειά, τις βόλτες που θέλω να κάνω στις διακοπές, τα βιβλία που παρήγγειλα και έφθασαν σήμερα, και τόοσα άλλα, σας αφήνω γιατί θέλω να πάω για καφέ με την Πίκα μου σας λέωωωω
Υ.Γ Καλό Πάσχα με υγεία και ότι επιθυμείτεεε
Υ.Γ2 Ελπίζω το backup που κάνω στο SourceSafe, να μη σκάσει και αυτή τη φορά γιατί αλλιώς έχουμε μεγάλο πρόβλημα... Και εμείς και αυτό γιατί μόλις γυρίσουμε, το έχω αντικαταστήσει άμεσα με cvs, svn ή οποιοδήποτε άλλο σοβαρό εργαλείο φυσικά από την κοινότητα του OpenSource λογισμικού.

Γειά σααας λοιπόν γιατί τέλειωσε και το τραγουδάκι !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: