13.3.07

Και όμως είμαι ακόμα εδώ...

μετά από μια υπέροχη εβδομάδα ΜΑΖΙ ΣΟΥ, αλλά και με μια υπέροχη παρέα σε ένα ταξιδάκι μας στην Ιταλία και την Ελβετία.
Πότε ξεκινήσαμε,
πότε φτάσαμε στο Μιλάνο,
πότε περιμέναμε το λεωφορείο να μας παει στο Terminal 1, πότε μπήκαμε μέσα στο Astra (ναι με κηνυγάει παντού...) Diesel SW και ξεκινήσαμε για το Belagio,

πότε πήγαμε στο St Moritz,


πότε στο Lugano,
πότε απολάυσαμε το κρασί, τα αλλαντικά και τα τυριά του Norberto στην υπέροχη κάβα,
(πώ πώ νοστιμιές...)

πότε πήγαμε στο Bergamo,
πότε γυρίσαμε στο Μιλάνο,
πότε φτάσαμε στο Duomo και χαζεύαμε τους Σκοτσέζους Nakamura
πότε κάναμε τα ψώνια μας...

Πως πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός;
Μια ολόκληρη εβδομάδα, με νέες εικόνες, γνωριμίες με άλλους λαούς, κακό φαγητό (όχι άλλη πίτσααα), καλή παρέα, ΠΠ247...

Εδώ πέρασαν 30 χρόνια της ζωής μου και δεν το κατάλαβα, η μια βδομάδα θα μου έκανε αίσθηση;
Σ' ευχαριστώ για τα πιο όμορφα γενέθλια της ζωής μου που πέρασα μαζί σου ! Ευχαριστώ και όλα τα παιδάκια για την τούρτα παγωτό έκπληξη :)
Αν γυρίσω προς τα πίσω και θυμηθώ 1 χρονιά πριν την αντίστοιχη μέρα, πάλι μαζί σου την είχα περάσει, πάλι με τούρτα έκπληξη, απλά δεν ήμουν ευτυχισμένος. Κάθε άλλο μάλιστα...
Και ξαφνικά μόλις μπήκες στη ζωή μου, τα άλλαξες όλα !
Μακάρι να μπορώ να θαυμάζω για πολλά χρόνια το χαμόγελο που φωτίζει το πρόσωπό σου και με κάνει ευτυχισμένο...

Υ.Γ. Που θα με πας τώρααα ?

1 σχόλιο:

Tzopi είπε...

Να σε χαιρόμαστε ψυχή μου.Να χαμογελάς πάντα,να έχεις υγεία,όσα επιθυμεί η καρδιά σου, και ακόμη περισσότερα...!!!!!
Τί όμορφες στιγμές περάσαμε, τί αξέχαστα μέρη,τί αμέτρητα γέλια..
Και τώρα, ετοιμάσου για ακόμη καλύτερα!
Μαζί..!!