23.2.07

Να κάνω postάκι ή να πάω για χαβαλέ στην κουζίνα;

Παρασκευή απογευματάκι και άλλη μια εβδομάδα τελειώνει, χωρίς να προλάβω να κάνω ένα σωρό πραγματάκια που ήθελα:
  • Να δοκιμάσω επιτέλους το podcast. Ναι θέλω και εγώ να γίνω διάσημος και να φτιάξω τη δική μου εκπομπούλα στο Internet, που φυσικά θα την ακούω μόνος μου... Και τι έχεις να μας πεις και εσύ ρε μεγάλε που θές να βγείς και στο Internet; Η απάντηση θα έρθει προσεχώς...
  • Να προχωρήσω εκείνο το documentation γιαααα...τί άραγε; Δεν θέλω να γράφω documentatiooooon :( Μπορώ να το γράψω σε κώδικα Java;
  • Να διαβάσω κάποιο από τα βιβλία που έχω pending... "Πειρατές και Αυτοκράτορες", "Θεία Κωμωδία", "Ο Μαύρος Πύργος", "Το Χρονικό του Χρόνου". Την "Ουράνια Προφητεία" την παράτησα γιατί μου φάνηκε ότι ο τύπος προσπαθεί να πλασάρει μια νέα Θρησκεία. Sorry but I don't buy it...
  • Να προχωρήσω στην αναβάθμιση του Linuxακίου μου από Suse 10.1 σε 10.2 με σκοπό να γίνει το κύριο λειτουργικό στο Pc μου και να απαλλαγώ από τα Windows. Αρκεί να καταφέρω να παίξει σωστά και το Video grab από την βιντεοκάμερα και το βίντεο editing και... bye bye winblows.
  • ...
Ντριιιιιιννν 5.00 η ώραα
Σχολάααααμεεεε !!!
Άντε γειααααάαα καλό Σαββατοκύριακοοοο

Από Δευτέρα πάλι, θα ασχοληθούμε με το νέο σλόγκαν που πρέπει να υιοθετήσουμε ως ευσυνείδητοι υπάλληλοι... Επειδή όμως δεν περίμενα κανένα να με "πείσει" να ζήσω τη στιγμή, θα σας πω την άποψή μου για το πως ζω τις στιγμές της ζωής μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: