26.2.07

Προφήτης

Σύμφωνα με τις τελευταίες μου προβλέψεις, πολύ σύντομα αναμένεται αναταραχή στην Ελληνική Τηλεόραση, με πρωταγωνίστρια το γνωστό νούμερο Ελένη Λουκά.
Αν διάβασα σωστά τα κόκκαλα από το μπιφτέκι που έφαγα, η αναταραχή θα κορυφωθεί κατά τις 5-6 Μαρτίου. Κρίμα που θα είμαι στο εξωτερικό και δεν θα μπορέσω να απολαύσω το show!

Και τώρα μια ερώτηση:
Πόσες στιγμές χωράνε σε ένα ντουλάπι;


Η πλύση εγκεφάλου που ξεκίνησε η εταιρία μας για να "ζήσουμε τη στιγμή" είχε ως αποτέλεσμα τη συσσώρευση μεγάλου αριθμού από κούπες στο ίδιο ντουλάπι.
Ποιά είναι η δικιά μου οέο; Έχει σημασία άραγε; Όλες ίδιες είναι... Όπως και οι στιγμές που μας παροτρύνει να ζήσουμε η εν λόγω εταιρία.
Μπα δεν θα πάρω... Προτιμώ να ζω τις δικές μου στιγμές που δε μου κοστίζουν, είναι ανεκτίμητες και δεν μπορεί καμία εταιρία να τις σφραγίσει με το λογότυπό της...

Ένα ωραίο ηλιοβασίλεμα μαζί σου,
μια σκέψη που σε φέρνει κοντά μου την ώρα του μποτιλιαρίσματος,
μια μελωδία όπως εκείνη τη μέρα,
Όπως το Σάββατο το μεσημέρι που χαζεύαμε το πέταγμα των γλάρων, και το παιχνίδι τους με τον άνεμο,
όπως...

Δε λέω ωραία η κίνηση της εταιρίας να μας κεράσει καφέ, αλλά δεν θα μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση αν ο καφές που μας παρείχε καθημερινά, δεν ήταν για τα μπάζα...

Υ.Γ. Χθές το βράδυ φεύγοντας από το σπίτι σου έβαλα Best και ακούστηκε η Moonlight Sonata. Νόμισα ότι είχα κάνει λάθος στο σταθμό, αλλά όχι. Η ΑΜΧ, είχε επιλέξει αυτό το κομμάτι και σχολίασε ότι ήταν από τα πρώτα της ακούσματα όταν ήταν ακόμα στην κοιλιά της μητέρας της. Σύμφωνα με έρευνες, τα παιδιά που ακούνε κλασική μουσική πριν ακόμα γεννηθούνε, γίνονται πιο έξυπνα... Πόσα ερεθίσματα άραγε μας προξενεί μια μελωδία και δεν τα καταλαβαίνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: