13.2.07

Φόρτος εργασίας

Έχετε ποτέ σκεφτεί μέχρι πόσο φόρτο εργασίας μπορείτε να αντέξετε;
Ποιό είναι εκείνο το όριο, το οποίο αν ξεπεραστεί, θέτει σε κίνδυνο την ποιότητα του έργου που παράγεται;
Αυτές τις ανησυχίες τις απέκτησα πρόσφατα, προφανώς λόγο του φορτίου που "σηκώνει" το μυαλό μου...
Νομίζω μια ισχυρή ένδειξη είναι όταν φτάνει το τέλος της μέρας και δεν μπορεί να απαριθμήσει κανείς τα πράγματα με τα οποία καταπιάστηκε.
Για παράδειγμα, σήμερα τί έχω κάνει άραγε;
  • Παλεύω με το τέρας των ΝΤ του server WEBALBANIA (ω ναί υποστηρίζω και το Metron της γειτονικής χώρας), να "σηκώνω" το service και αυτό να πέφτει κάθε 5-6 λεπτά ! Και όταν παραπονιέσαι στο support να σου λένε... μα τα ΝΤ είναι unsupported. Εγώ πότε θα αρχίσω να γίνομαι un-supporting ?
  • Προσπαθώ να τελειώσω τις σελιδούλες που μου έχουν ζητήσει για το QoS. Λές να μπώ και εγώ στη λίστα?
  • (μισό να τσεκάρω αν το τέρας στέκεται στα πόδια του...) ! Μάλλον απογοητεύτηκαν οι γείτονες και σταμάτησαν να το χρησιμοποιούν...
  • Κατεβάζω τα επεισόδια του State of Trance 283, 284, 285, 287. Οκ αυτό δεν είναι μέρος της δουλειάς μου, αλλά πως θα την παλέψω χωρίς να ακούω μουσική?
  • Έλεγξα με τα μάτια αν τα καινούρια αρχεία που θα μου στέλνει η συμπαθής συνάδελφος χυμός-(τραγουδίστρια-χορεύτρια wannabe), είναι συμβατά με την υπάρχουσα υλοποίηση... Nαι υπάρχει και αυτόματος τρόπος, αλλά δεν μπορώ να τον εφαρμόσω γιατί η εφαρμογή είναι live και αν κάνω import "σκατά" στη βάση, μπορεί κάποιοι από εσάς που διαβάζετε αυτό εδώ το postάκι, να μην έχετε ξαφνικά Vodafoφωνο. Διαβολάκι σταμάτα να μου βάζεις ιδέες...
  • Ακούω συνέχεια το remix Gabriel Dresden στο Read My Mind των The Killers από το State of Trance 286... Κορυφαίο !!! Το έχω βάλει και ήχο κλήσεις σε εσένα... :*
  • φυσικά είδα τα logs για ένα σωρό εφαρμογές που τρέχουν. καλά δεν τα είδα και όλα, αλλά λέμε τώρα...
και τώρα φεύγω γιατί έχω προπόνηση και έχω ήδη αργήσειειει... Ελπίζω αύριο να γράψω τη συνέχεια, γιατί δεν έχω ολοκληρώσει τη σκέψη μου.
Cheers

1 σχόλιο:

Vasiliki είπε...

Άντε γράψε και τη συνέχεια, γιατί αποκλείεται 8 ώρες να κάνεις μόνο αυτά που μόλις έγραψες... Γιατί σε πληρώνει η εταιρία βρε? Δούλευε, δούλευε, δούλευε... χιχιχιχιχι...