9.2.07

Ο λύκος και αν εγέρασε...

Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό εδώ το blog, δεν είχα κανένα σκοπό να εκθέσω τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, ούτε να αποτυπώνω πολιτικές θέσεις και ούτε βέβαια να βγάζω πολιτικό λόγο...

Αλλά με αυτό που διάβασα εδώ (μου το έστειλε ένας φίλος γιατί εγώ πήζω στη δουλειά... λέμε τώρα) μου "άναψαν τα λαμπάκια"

Δεν πάμε καλά μου φαίνεται !!! Τι είναι αυτό πάλι; Τι χρονιά έχουμε; 2007 ή 1967 ;
Για να μαζευτούν μερικοί μερικοί...
Πάνε να ιδρύσουνε πάλι κράτος αστυνομοκρατούμενο;
Που είναι οι ατομικές ελευθερίες;
Από πότε χαρακτηρίζουν ταραχοποιούς ανθρώπους με συγκεκριμμένα πολιτικά πιστεύω;
Και από πού "έμαθαν" τις πολιτικές πεποιθήσεις τους;
Και τι τους "ενδιαφέρει";
Γιατί τους παρακολουθούν;
Πως ξέρουν, ποιοί βρίσκονται που ανά πάσα στιγμή;
Άνοιξαν πάλι τα "καφενεία";
Γιαυτό θέλουν να βάλουν και άλλες κάμερες;
Γιαυτό θέλουν να καταργήσουν το άσυλο;
Για να ξαναβάλουν την αστυνομία με πολιτικά στα Πανεπιστήμια;

Αλλά να μου πείς πόσο να κρυφτούν πίσω από το πέπλο του δήθεν προοδευτικού, δημοκράτη, του πολιτικού που είναι κοντά στο λαό, ένα προφίλ που έφτιαξαν οι επικοινωνιολόγοι;
"Άλλαξε ο μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς ", μου φαίνεται...

Ρε φασιστόμουτρα, χουντοκατάλοιπα και παρακρατικόμουτρα για μαζευτείτε λίγο...
Τί πολίτευμα έχουμε; Θυμάστε;
Μήπως ήρθε η ώρα να σας το θυμίσουμε εμείς αν το ξεχάσατε;
Άντε αδειάστε μας τη γωνιά...
Δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με φαντάσματα του παρελθόντος. Ξεχάστε αυτά που ξέρατε, αυτά που σας δίδαξαν οι "μπακάληδες" γονείς σας...
Ένα κομμάτι του λαού που τα έζησε, ξέχασε "τι σημαίνει δεξιά" ! Καλά κάνατε που του το υπενθυμίσατε και που το δείξατε και στους νεότερους, αλλά ΦΤΑΝΕΙ !
Και να θυμάστε ότι η δημοκρατία έχει τα δικά της αντισώματα, που ευτυχώς αυτά νικάνε τα καρκινώματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: