18.1.07

Αριθμοί και συναισθήματα

271. Αριθμός άρτιος η περιττός; Εύκολη απάντηση...

Πρώτος αριθμός; Λίγο πιο δύσκολη... Θα πάρω τη βοήθεια του web... και ναι είναι άρρητος...Για κάποιους είναι ένας απλός αριθμός, με κάποιες από τις παραπάνω ιδιότητες.

Για μας όμως;

Για μας σήμερα έχει διαφορετική σημασία...

Είναι 271 ημέρες ΤΜ, γεμάτες από όμορφες αναμνήσεις, από γλυκιές στιγμές που έχουν χαραχθεί στη μνήμη μας...

Πόσες εικόνες έχουν γραφτεί στη μνήμη μας αυτές τις 271 ημέρες;

Πόσες φορές σε έχω σφίξει στην αγκαλιά μου;

Πόσες φορές έχω γευτεί τα γλυκά σου χείλη;

Πόσες φορές έχω λειώσει από το βλέμμα σου;

Πόσες φορές έχω ακούσει την καρδιά σου να χτυπά;

Πόσες φορές σου έχω πει πως σε αγαπώ;

Αν αρχίσω να μετράω... θα χάσω πολλές μέρες

Μαζί σου κάθε μέρα είναι... ξεχωριστή, είναι ακόμα μια δικιά μας μέρα...
είναι μια μέρα ευτυχίας δίπλα σου...Και κάθε μέρα θα είναι...

μέχρι να τελειώσουν οι ακέραιοι


powered by performancing firefox

2 σχόλια:

Tzopi είπε...

Οι αριθμοί αυξάνονται,κάθε μέρα, κάθε λεπτό.Μπορούν όμως να απεικονίσουν ένταση?Μία αγάπη που μεγαλώνει με γεωμετρικούς ρυθμούς?..
Γι'αυτό υπάρχει η καρδιά! Για να μετράει με καρδιοχτύπια,κάθε μας στιγμή μαζί..Κάθε παλμός,μας δίνει ζωή!All the way, to the end..

Vasiliki είπε...

Άχου... τι όμορφα που τα λέτε και οι δύο!!! Να τα χιλιάσετε.... όχι τις μέρες... τα χρόνια... :)